INFORMACJE DLA KLIENTÓW
Informacje-dla-Klientow 1
WAŻNE INFORMACJE DLA KLIENTÓW SKLEPU AROMABOOM.PL

AROMABOOM.PL to multibrandowa strefa zakupów aromatów spożywczych do aromatyzowania wybranych przez Was produktów, to szeroki wybór polskich, europejskich i światowych marek, Ty wybierasz czy zaserwujesz sobie aromat mięty, lodu, owoców czy innych egzotycznych smaków i mixów – rekomendujemy produkty mogące skutecznie poprawić nastrój, wzbudzić zachwyt lub radość. Możesz też, po prostu dobrze się zrelaksować, a potem poczuć niespotykaną dotąd motywację do działania. Zakupy u nas to:

Poniżej prezentujemy ważne informacje dla klientów sklepu AromaBoom.pl – jak robić zakupy, sposoby płatności, rodzaje wysyłek czy informacje dotyczące zwrotów i reklamacji towaru. Znajdziesz tu również podstawowe informacje o sklepie, adresie siedziby firmy czy numer rachunku bankowego sklepu. Zapraszamy do lektury.

JAK KUPOWAĆ?

Zamówienie towaru.

Zakupów w naszym sklepie internetowym mogą dokonać klienci którzy posiadają zarejestrowane Konto klienta jak i nie posiadają zarejestrowanego konta klienta (gość).
Do etapu potwierdzenia zamówienia proces dokonywania zakupów wygląda identycznie dla obu przypadków. Jeżeli znajdujesz interesujący produkt w naszej ofercie należy podjąć następujące czynności: użyć przycisku „dodaj do koszyka” co spowoduje dodanie wybranego towaru do zawartości koszyka. Wybrany towar będzie widoczny w polu koszyka „Koszyk”. Aby dodać kolejną sztukę towaru należy: kliknąć ponownie przycisk „dodaj do koszyka”, aby usunąć towar z koszyka należy użyć przycisku „usuń”. Aby dodać towar z innej kategorii należy użyć przycisku „kontynuuj zakupy” i wybrać interesujący produkt i postępować jak wyżej.

Na następnej stronie w Koszyku będziemy mogli kontynuować lub zakończyć zakupy. Jeżeli chcemy kontynuować zakupy należy kliknąć przycisk „wróć do sklepu”. Jeżeli chcemy zakończyć zakupy, na tym etapie możemy podać ilość sztuk jaką chcemy zamówić, sposób płatności i wysyłki, komentarz do zamówienia. Gdy wszystko mamy potwierdzone, logujemy się na nasze konto klienta lub podajemy wymagane dane do procesu zakupu i przechodzimy dalej przyciskiem przejdź do potwierdzenia.

Na stronie potwierdzenie zamówienia weryfikujemy poprawność naszego zamówienia, wybranego towaru, sposobu wysyłki i zapłaty oraz nasze dane. Jeżeli wszystko się zgadza potwierdzamy informację o zapoznaniu się z prawem do odstąpienia od umowy oraz regulaminem i klikamy przycisk Zamówienie z obowiązkiem zapłaty.

Na następnej stronie „Podsumowanie zamówienia” znajdziemy informację o numerze naszego zamówienia, kwoty jaką mamy zapłacić oraz informację na temat płatności w zależności jaką opcję wybraliśmy przy składaniu zamówienia. Na tej stronie możemy także pobrać nasze zamówienie lub je wydrukować. Potwierdzenie zamówienia dostaniemy także na skrzynkę mailową. Wymaganą i ważną informacją jest podanie poprawnego i aktywnego konta poczty elektronicznej niezbędnego do odbierania informacji o stanie zamówienia.

Dostawa zamówionego towaru.

Zamówione produkty wysyłamy za pośrednictwem firm: InPost (paczkomaty), Poczty Polskiej i firmy kurierskiej DHL. Pamiętaj, aby przy odbiorze przesyłki dokładnie sprawdzić jej stan. Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami. 

Uszkodzona przesyłka.

Pamiętaj aby przy odbiorze towaru dokładnie sprawdzić, czy nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku jeśli uważasz, że przesyłka jest uszkodzona, poproś listonosza lub kuriera o protokół uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki/produktu, skontaktuj się z przedstawicielem sklepu i opisz usterkę oraz podaj swoje dane osobowe i dane swojego zamówienia. Otrzymasz wówczas szczegółowe informacje na temat dalszego postępowania z uszkodzonym towarem.

Informacje-dla-Klientow2
Informacje-dla-Klientow3
INFORMACJE DLA KLIENTÓW

Sklep internetowy AromaBoom.pl prowadzony jest przez firmę EXPENT Łukasz Sędzik 42-400 Zawiercie ul. Ręby 21, NIP 6491911606, REGON 241211470.
Obsługa i adres Sklepu (adres do zwrotów i reklamacji): AromaBoom.pl (EXPENT) ul. Białostocka 4, 03-741 Warszawa, Polska

Rachunek bankowy sklepu:
Bank ING
EXPENT Łukasz Sędzik
58 1050 1591 1000 0097 4799 0399

Obsługa sklepu:
Telefon: (+48) 507 722 744
e-Mail: sklep@aromaboom.pl

Regulamin sklepu internetowego AromaBoom.pl dostępny jest na tej stronie [ link ]
Wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest na tej stronie (plik PDF) [ link ]
Wzór formularza reklamacyjnego dostępny jest na tej stronie (plik PDF) [ link ]
Polityka prywatności i cookies sklepu internetowego AromaBoom.pl dostępna jest na tej stronie [ link ]

Formy płatności dostępne dla Klientów sklepu internetowego AromaBoom.pl

1. Zwykły, tradycyjny przelew na konto bankowe
Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
Rachunek bankowy sklepu:
Bank ING
EXPENT Łukasz Sędzik
58 1050 1591 1000 0097 4799 0399

2. Przelew natychmiastowym on-line PayU
Forma natychmiastowej płatności elektronicznej obsługiwana jest w naszym sklepie przez: PayU
Płatności natychmiastowe to bezpieczne płatności internetowe dla sklepów i serwisów. Akceptacja kart Visa, MasterCard i innych, a także szybkich przelewów internetowych. PayU to wiele kanałów płatności, bezpieczeństwo, szybkie płatności także z poziomu urządzeń mobilnych, płatności w różnych walutach i wiele innych opcji.

3. Płatność przy odbiorze towaru – za pobraniem lub odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym
Forma płatności przy odbiorze towaru. Pamiętaj, aby przy odbiorze przesyłki dokładnie sprawdzić jej stan, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, spisanie protokołu uszkodzenia a następnie skontaktowanie się z nami. Otrzymasz wówczas szczegółowe informacje na temat dalszego postępowania.

Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:

  • za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL,
  • za pośrednictwem operatora pocztowego (paczki do 10 kg),
  • dostarczone do Paczkomatu inPost (paczki do 10 kg).

Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i Klient ponosi jeden koszt dostawy, który wynosi:

  • Poczta Polska: 12.00 zł
  • Poczta Polska (za pobraniem): 18.00 zł
  • Kurier DHL: 18.00 zł
  • Kurier DHL (za pobraniem): 25.00 zł
  • Paczkomaty InPost: 13.00 zł
  • Paczkomaty InPost (za pobraniem): 18.00 zł
  • Paczka w Ruchu / Orlen: 9,00 

Szczegółowe informacje i koszty dostawy zostaną wskazane Klientowi do wyboru w czasie składania Zamówienia.

Wiemy, że niektóre Wasze zamówienia nie mogą czekać, dlatego oferujemy możliwość dostawy również w weekend. Oferujemy dostawę do paczkomatu w weekend – PACZKA W WEEKEND. Paczka w weekend jest usługą, którą można zamówić tylko w określone godziny i dni tygodnia, czyli od godziny 20:00 w czwartek do godziny 13:00 w sobotę i dostępna jest tylko w paczkomatach z opcją Paczka w Weekend. Usługa jest możliwa do realizacji w naszym sklepie, prosimy jednak o wcześniejszy kontakt ze sklepem i uzgodnienie takiej wysyłki przed złożeniem zamówienia.

Czas realizacji zamówienia, czyli co się wydarzy zaraz po złożeniu zamówienia w Sklepie Internetowym AromaBoom.pl

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z potwierdzeniem zamówienia – wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Przesyłkę nadamy zazwyczaj w ciągu 2 dni, maksymalnie w ciągu 7 dni od chwili zaksięgowania środków na naszym rachunku bankowym. Na zapłatę za zamówione towary oczekujemy przez 7 dni. Przy płatności zwykłym przelewem internetowym, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu i jego zaksięgowania w sklepie. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi zazwyczaj od 2-5 dni roboczych. 

Sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji zakupionego towaru.

  • REKLAMACJA
    W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
    • Wypełnij i prześlij do sklepu formularz zwrotu/reklamacji
      Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i prześlij go do sklepu (w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedającego lub poprzez e-mail na adres sklep@aromaboom.pl) możesz dołączyć go do przesyłki.
      Wzór formularza reklamacyjnego dostępny jest na tej stronie (plik PDF) [ link ]
    •  Odeślij Towar
      Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.
    • Adres do zwrotu towaru – reklamowany produkt należy wysłać na adres:
      AromaBoom.pl (EXPENT) ul. Białostocka 4, 03-741 Warszawa, telefon: (+48) 507 722 744 e-mail: sklep@aromaboom.pl
  • ZWROT TOWARU – ODSTĄPIENIE OD UMOWY
    Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towaru bez podawania przyczyny. Taki towar musi być nowy, nie może nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu (oryginalnie zaplombowanym) z jego całą zawartością. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie, powiadom o tym sklep i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, gratisy oraz paragon lub fakturę.
    Zwracane produkty należy wysłać na adres: AromaBoom.pl (EXPENT) ul. Białostocka 4, 03-741 Warszawa
    Wzór formularza odstąpienia od umowy dostępny jest na tej stronie (plik PDF) [ link ]
14 DNI NA ZWROT TOWARU

Stosujemy obowiązujące przepisy prawa i umożliwiamy naszym klientom zwrot towaru bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

BEZPIECZNE PRZESYŁKI

Paczki wysyłamy pocztą lub kurierem w dobrze zabezpieczonych do transportu pudełkach, a dodatkowo ubezpieczamy je od zaginięcia i uszkodzenia podczas transportu.

CHRONIMY DANE OSOBOWE

Stosujemy zasady dotyczące ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Nie udostępniamy danych osobom niezaangażowanym w obsługę sklepu.

BEZPIECZNE PŁATNOŚCI

Płatności obsługuje serwis PayU, oferujący kompleksową obsługę płatności na najwyższym poziomie - szybkie przelewy, zapłatę kartą oraz spektrum innych metod płatności.

AROMABOOM.PL
ZAWSZE ŁATWE I PRZYJEMNE ZAKUPY

Każdego dnia zastanawiamy się, czego nasz klient może potrzebować?
Co jako firma oferująca aromaty możemy zrobić, by twój wypełniony rutyną dzień stał się ciekawszy?
Przy zatowarowaniu sklepu w nowe, unikalne aromaty, takie właśnie pytania zadaje sobie nasz team. Każdy pomysł zaczyna się od szczegółowej analizy rynku, a najnowsze technologie, najlepsze surowce, najwyższa jakość produkcji tylko pomagają nam w przygotowaniu nowych smaków do zakupu w naszym sklepie.

Jak kupować w naszym sklepie ?

Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.

Zadzwoń pod numer
+48 507 722 744
Napisz do nas
sklep@aromaboom.pl

Zamówienie możesz złożyć na różne sposoby :
  • Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto.
  • Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostanie poproszony o założenie konta ( rejestrację ) , bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez koniecznosci rejestracji podając jedynie dane teleadresowe.
  • Telefonicznie dzwoniąc do nas i podając dane teleadresowe – założymy ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila.
  • Złóż zamówienie wysyłając do nas meila z kodem bądż opisem lub linkiem produktu.
FAQ - PYTANIA I ODPOWIEDZI
FORMY PŁATNOŚCI, RODZAJE WYSYŁEK, CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ITP.
Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym pytaniu:


Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email lub telefonicznie.
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt – skontaktuj się z nami drogą email lub telefonicznie
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta (zakładka „MOJE KONTO”) będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp. W przypadku gdy informacja o stanie realizacji Twojego zamówienia do Ciebie nie dotrze – skontaktuj się z nami.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na podany w zamówieniu adres email informacje z potwierdzeniem zamówienia – wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Przesyłkę nadamy maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od chwili zaksięgowania środków na naszym rachunku bankowym. Na zapłatę za zamówione towary oczekujemy przez 7 dni. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Czas otrzymania paczki zależy od dwóch czynników:

  1. termin wysyłki z naszego sklepu (max 2 dni liczone od otrzymania zapłaty)
  2. czas dostawy (1-3 dni w zależności od wybranej formy dostawy)

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.


Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska DHL,
  • Poczta Polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa), (paczki do 10 kg)
  • paczkomaty InPost (paczki do 10 kg).

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata, przesyłka za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi zazwyczaj kilkanaście złotych.


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • zwykły, tradycyjny przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem – przy odbiorze przesyłki,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line za pośrednictwem PayU lub PayPal).

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Tak, zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w terminie 7 dni od zapłaty (wymagana jest przedpłata – nie prowadzimy kasy gotówkowej).


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu. Kod rabatowy zazwyczaj można wykorzystać tylko raz, kodów też nie można łączyć.


Co to jest przechowalnia (moje ulubione produkty)?

Przechowalnia (moje ulubione produkty) to miejsce, do którego możesz dodawać produkty nad którymi się zastanawiasz, a decyzję o ich zakupie chcesz podjąć później. Aby dodać produkt do ulubionych – kliknij ♥
Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja „Dodatkowe informacje”). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami lub anuluj zamówienie samodzielnie – opcja dostępna w zakładce „MOJE KONTO”


Gdzie jest moja przesyłka?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub do paczkomatu InPost, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. 


Jaki jest termin przydatności pRODUKTu do użycia?

Produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają termin przydatności do użycia – wynosi on zazwyczaj 24 miesiące od daty produkcji. Dokładne informacje o w/w terminie znajdziesz w opisie produktu. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia terminu przydatności. Jest to podstawą do zgłaszania ewentualnych reklamacji.


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar musi być nowy, nie może nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu (oryginalnie zaplombowanym) z jego całą zawartością.

POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI Poinformujemy Cię, gdy produkt pojawi się w magazynie. Podaj poniżej swój poprawny adres e-mail.
Polityka prywatności i cookies
Kiedy odwiedzasz naszą stronę internetową, może ona przechowywać za pośrednictwem Twojej przeglądarki informacje z określonych usług, zazwyczaj w postaci plików cookie. Możesz zmienić swoje preferencje dotyczące prywatności w przeglądarce. Należy pamiętać, że blokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na wygodę korzystania z naszej witryny internetowej i oferowanych przez nas usług.